TESTIMONI POWER OIL

Tanda Isteri Berpuas Hati

Seorang stokis dari Meru menceritakan kepada pihak kami berkenaan seorang rakannya setelah mencuba menggunakan minyak power 31 dan minum Kopi Kelapa Dara seperti berikut. Stokis : " Mal ada minyak baik ni...Power... mai cuba, menggelitik dibuatnya orang rumah..! " Mal : " kau jangan tokok tambah Mat, aku dah cuba macam-macam minyak...au ta je ". Stokis : " cam ni lah Mal, kau ambik sikit minyak Power 31 ni, lepas solat Isyak kau sapu lebih kurang 2 titik di leher budak botak tu...lepas 2 @ 3 jam(dah meresap/kering) sebaiknya kau basuh dulu & bancuh 1 peket Kopi Kelapa Dara, separuh kau minum separuh lagi isteri minum pas tu...kau masuk tidur dengan isteri....esok kalau ok, boleh le beli produk ni !. Mal : " ok aku setuju..." Keesokannya sahabat saya(Mal) telah datang bertemu saya dengan 5 orang rakan & terus hendak membeli 5 botol VCO 31 da 5 botol Kopi Kelapa Dara. Mal : " Mat betu le cakap kau... power habis, terperanjat dibuatnya, dah 15 tahun aku kawin tak pernah dapat macam ni....yang mengharukan aku lagi, bagun pagi je orang rumah dah siapkan air minum, nasi lemak dan kuih. Sebelum ni aku sarapan di kedai kopi je....dia selalu protes tak puas hati kot. Ini kali macam penganti baru je...ha ha ha" .Semua ketawa.

Isteri Tak Puas

Kes ini diceritakan oleh stokis Kuala Lumpur di mana seorang awam yang tidak dikenali telah berjumpa beliau(stokis) meminta penerangan berkenaan Minyak Power 31 & Kopi Kelapa Dara yang beliau baca di internet(www.bio-asli.com). Dengan wajah sunggul beliau memberi tahu isterinya tidak berpuas hati terhadap kemampuan batin yang diberikannya kerana sisuami cepat sangat ejakulasi sedangkan si isteri baru nak mula naik semangat...." you ni asik pentingkan diri sendiri...tak adil lah kalau macam ni...buatlah sesuatu atau you lepaskan I je..." itulah kata-kata yang selalu diucapkan oleh isterinya. Setelah itu stokis tadi mengesyorkan si suami mengunakan Minyak Power 31 & Kopi Kelapa Dara. Selang 2 minggu si suami menelefon stokis tadi dan mengucapkan terima kasih kerana kini beliau bukan sahaja mampu memenuhi hajat isterinya malahan lebih lagi. Dengan rasa syukur beliau mengucapkan terima kasih kepada stokis tadi dan Bio-asli kerana membantu mengatasi masalah beliau.

Setiap Pasangan (Halal) Perlu Ada Satu

Tarikh: 22 Februari 2008 ASSALAMUALAIKUM… Saya Hairul dari Kuala Lumpur ingin berkongsi bersama pengalaman yang saya dapat semasa menggunakan produk minyak power VCO31. Alhamdulillah hampir setahun saya menggunakannya memang menakjubkan… Biasa saya mendayung hanya setengah jam kini tidak lagi lebih pada itu saya dapat lakukan apabila saya menggunakan minyak power VCO31. Kini ramai teman kenalan yang berumahtangga telah mencuba minyak power VCO31 menjadi bahan wajib yang patut ada sekurang-kurangnya satu setiap pasangan di dalam meniti kebahagiaan rumah tangga kerana salah satu kebahagiaan rumah tangga adalah mendapat kepuasan dan keintiman dalam perhubungan seksual. Terima kasih….Bio-asli

Warga Emas

Kami telah berkahwin sekitar 25 tahun yang lalu. Kami adalah pasangan bahagia, walaupun kami sudah mnghampiri usia senja. Seperti kebanyakan pasangan usia lanjut banyak masalah dalam hal perhubungan. Keintiman kami sangat jauh berbeza berbanding dengan sewaktu muda dahulu. Namun hakikatnya kami masih menginginkanya. Dengan kemampuan yang kami ada banyak sudah kaedah dan bahan yang kami telah cuba, sehingga kami menemui Minyak Kelapa Dara Bio-Asli (pure) dan VCO Power 31 Bio-Asli (For Men). Hasilnya kami telah 'muda' kembali.