PHERO - X

PHERO-X
( RM 60.00 )




Phero-X™
& Phero-GenT - Tidak kira tua atau muda, anda akan rasai "Getaran & Aura" Gunalah setitis pheromones, secepat 17 saat sahaja, ia akan berkekalan sehingga 6 jam lamanya. Dengan aura keyakinan yang tinggi, anda dapat memberikan rasa percaya terhadap setiap orang yang anda temui. Sesuai untuk memikat orang tersayang, meningkatkan keharmonian berumahtangga dan aura keterampilan anda. Amat sesuai untuk bisnes dan individu yang sering menemui pelanggan atau individu yang sering bersosial seperti anda. Formula terulung ini tidak akan anda dapati dengan jenama lain yang ada dalam pasaran sekarang. Anda tidak perlu membuang masa membanding-bandingkan pheromones Morgan Labs LLC dengan yang lain.

Pheromones Phero-X™ & Phero-GenT oleh Morgan Labs LLC tiada tandingannya. Ya! Anda boleh beli pheromones yang lain, tetapi kami rasa anda patut membeli lebih dari satu jenama pheromones untuk membuat perbandingan yang nyata.
Pasti memang sukar untuk dikupas secara terperinci kesan-kesan penggunaan pheromones kerana terlalu banyak jenama dalam pasaran. Tetapi secara terbuka, kami ingin nyatakan, setelah kami mencuba sendiri produk keluaran Morgan Labs dari Russia, iaitu Phero-X™ & Phero-GenT adalah yang paling membanggakan! Ia menjadi seperti nadi atau jantung kepada produk-produk pheromones yang ada dalam pasaran Malaysia.

Ya!
Phero-X™ & Phero-GenT adalah unik, dan kami yakin anda pasti sukakannya! Dengan formula 8 pheromones manusia Phero-X™ & Phero-GenT, anda dapat berkomunikasi dan meningkatkan perhatian dan ideal digunakan oleh anda yang inginkan perhatian yang bermakna dari wanita. Phero-X™ & Phero-GenT adalah formula yang kompleks dan rumit, anda akan menjana pelbagai kesan aura dan mencuri perhatian manusia. Kesan keseluruhannya akan membuatkan anda rasa mudah untuk bergaul dan bermesra dan bertemu dengan kenalan.

Walaupun anda akan mendapat kesan-kesan yang berlainan, namun anda akan akui bahawa mendapat lebih perhatian dan senyuman khususnya dari wanita! Yang anda akan benar-benar pasti ialah bau pheromones yang unik membuatkan ramai orang tertanya-tanya di dalam hati.... "bau apa ni" disebabkan kesan pheromones yang bermain dengan minda mereka.
Tidak seperti kebanyakan pewangi, kerana anda tahu, sebaik sahaja menghidu minyak wangi, anda tahu itu minyak wangi.... tetapi pheromones Phero-X™ & Phero-GenT kalau dihidu, akan membuatkan anda tertanya-tanya... "bau apa ni... hemm... ". Kesan kepada setiap individu adalah berbeza.

Phero-X™ & Phero-GenT digunakan secara saintifik untuk memikat wanita. Produk ini dihasilkan oleh makmal Morgan Labs LLC. Produk ini tidak mengandungi bahan berasaskan haiwan. Gunakan produk ini untuk meningkatkan keterampilan diri anda.


MONEY BACK GUARANTEE kalau takde kesan dalam 30 hari.

CARA PAKAI
: Titis setitik di pergelangan tangan dan setitis di belakang cuping .telinga

MAKLUMAN :

Disebabkan kandungan Pheromone jenis Androstenone yang tinggi, maka kesan-kesan yang akan diperolehi adalah :-

1. Aura
Aura kelelakian akan menjadi tinggi secara mendadak... Kerana hormon Androstenone ini akan menyebabkan minda bawah sedar pemakai tahu bahawa hormon kelelakiannya ditahap maksima.

2. Orang sekeliling
Orang sekeliling akan tertanya-tanya di dalam hati... Bau apa yang mereka hidu... Diri sendiri pun akan pelik dan tertanya-tanya bau apa... Sedangkan anda memakai Phero-X...

3. Mesra
Kenapa orang yang berada dalam jarak 1 hingga 5 kaki akan lebih mesra setelah mengenali anda dalam 2-5 minit pertama??? Jangan pelik kerana Androstenone mengubah minda bawah sedar orang yang berada disekeliling menjadi lebih peramah dan terbuka...

4. Menstrual/Kesuburan
Hormon Androstenone yang dihidu wanita, akan membuatkan perkitaran haid wanita menjadi teratur. Tahap kesuburan mereka juga akan berada dalam tahap optimum. Ini adalah kesan akibat menghidu Androstenone.

So kepada yang guna Phero-X dan tidak memahami kegunaan Phero-X, mungkin akan keliru...

Phero-X cuma meningkatkan keterampilan anda dengan Aura Hormon Androstenone... (Tidak Lebih Dari Itu)

Pasti akan ada yang bertanya,,, Adakah Phero-X berkesan???
*(Jawapannya) Ia berkesan untuk saya...
Ia juga didapati berkesan untuk kawan-kawan saya...

JANGAN TUNGGU LAGI...JUMPA SAYA DI SEKITAR SHAH ALAM
( GIANTS / TESCO ) SERLAH KETERAMPILAN ANDA....