CINCIN PENAMBAT

CINCIN ASKMARA

CINCIN KANDA
( Pengeluaran DiTamatkan )
ISU
Pada usia di atas 27 tahun, 97% lelaki kehilangan 20% kemampuan ereksinya dibandingkan saat masih berusia 20 tahun. 85% wanita TIDAK PERNAH mencapai orgasme selama hubungan intimasi. 72% wanita mengakui bahawa mereka berbohong pada pasangannya mengenai orgasme yang dicapai, dimana sebenarnya mereka tidak pernah mendapatkannya. Lebih 45% perceraian adalah disebabkan isteri tidak puas di ranjang. Merujuk pada survey yang diadakan oleh Durex Condoms, 67% wanita mengatakan bahawa mereka tidak bahagia dengan ukuran zakar pasangannya.
PENEMUAN
Cincin Kanda merupakan produk penemuan genius yang diperbuat daripada getah asli Malaysia berkualiti tinggi dan telah dipatenkan. Dengan penggunaan Cincin Kanda ia dapat membantu anda mendapatkan hubungan seksual yang benar-benar memuaskan pasangan anda. Me
lalui kajian saintifik yang dilakukan, Cincin Kanda dilihat mampu membantu lelaki untuk mengawal ejakulasi sekaligus membantu memuaskan isteri dengan lebih kerap. Cara penggunaan Cincin Kanda sangat mudah. Cuma sarungkan Cincin Kanda ketika zakar mengalami ketegangan maksimum kemudian anda boleh terus menikmati pelayaran yang indah bersama isteri anda. Gunakan Cincin Kanda mengikut arahan yang diberikan, kini anda mempunyai kawalan penuh pada zakar anda dan mampu mengawal ejakulasi dengan mudah.

Teori Cincin Kanda cukup mudah. Alih perhatian anda daripada kegelian yang dirasai pada zakar di saat ia bergeser pada dinding faraj, maka secara tidak tidak sedar anda dapat bertahan dengan lebih l
ama. Dengan pemakaian Cincin Kanda anda dapat melatih zakar anda supaya dapat mengawal ejakulasi dengan mudah dan cepat. Fungsi Cincin Kanda tidak berhenti disini sahaja. Dengan bentuk yang unik, ia sengaja direka agar dapat memberi kenikmatan pada isteri dengan bonjolan yang terdapat pada cincin. Dengan menggunakan Cincin Kanda bukan sahaja anda dapat bertahan lama malah dapat mempercepatkan klimaks isteri anda. Bukankah ianya menarik?

Alat ini diperbuat dari Getah Asli Malaysia dan telah dipaten untuk tujuan pemantapan ereksi dan melewatkan ejakulasi. Kajian yang telah dilakukan 3 tahun dahulu dengan prototype lama menunjukkan yang lelaki yang cepat tewas dapat melewatkan ejakulasi ke tahap yang selesa untuk kedua-dua pasangan.
KATA PAKARDisyorkan Oleh Dr.Ismail Tambi!
Dr. Ismail Tambi dalam satu temubual dalam rancangan Wanita Hari Ini (WHI) telah mengesyorkan penggunaan Cincin KANDA bagi mereka yang mengalami masalah cepat keluar air mani atau ejakulasi pra-matang. Dr. Ismail Tambi merupakan seorang pakar sakit tuan yang terkenal sebagai seorang pakar andrologi yang terlibat dalam beberapa kajian penting berkaitan sakit tuan. Dalam temubual tersebut dia menerangkan cara-cara memulihkan masalah ejakulasi pra-matang dan bagaimana Cincin KANDA dapat membantu anda!
Soalan:SAYA berusia 35 tahun dan mempunyai seorang anak berusia tiga tahun. Sejak lima bulan lalu setiap kali mengadakan hubungan seks dengan isteri, saya mengalami ejakulasi terlalu awal dan air mani pula terlalu cair. Selain itu, saya kerap sakit pinggang terutama waktu pagi dan tengah hari. Bagaimana untuk mengatasi masalah ini? Kami juga me
rancang untuk mendapatkan anak kedua. Apa yang perlu saya lakukan? AMY dari Selangor .

Jawapan Dr. Ismail Thamby:
EJAKULASI awal atau cepat klimaks berlaku kerana daya kawalan ejakulasi lemah. Kadang-kadang jika ereksi kurang padat, geselan pada faraj dilakukan dengan cepat dan luar kawalan boleh menyebabkan ejakulasi awal.
Cuba gunakan cincin penambat zakar supaya ereksi menjadi lebih padat. Ia dapat membantu meningkatkan daya kawalan dan mengekalkan ereksi. Pastikan cincin dipakai ketika ereksi padat supaya zakar tidak kembali kendur.
Air mani memang akan cair untuk memudahkan sperma bergerak. Air mani cair bukanlah petanda lelaki itu kurang su
bur, sebaliknya ia adalah air mani yang sihat.
Kandungan sperma cukup, bergerak aktif dan bentuknya yang normal adalah ciri air mani yang sihat. Untuk mengetahuinya ujian air mani perlu dilakukan. Jika ada masalah, rawatan sewajar akan diberi doktor.
Memandangkan anda sudah mempunyai anak, peluang untuk menambah bilangan anak memang ada. Cuba lakukan hubung
an seks sekerap mungkin sewaktu isteri dalam keadaan subur.
Jika gagal juga dalam masa setahun, sila berjumpa doktor untuk pemeriksaan kesuburan.

CARA GUNA
  • Peringatan: Hanya dalam keadaan tegang cincin penambat berfungsi!
  • Pastikan zakar dalam keadaan tegang sebelum menggunakan cincin penambat
  • Tarik bahagian dalam cincin penambat dan sarungkan sehingga ke pangkal zakar
  • Pastikan kedudukan cincin penambat yang tebal pada posisi atas dan nipis pada bawah zakar.

HARGA
  • Rm 60.00 ( 4 unit/kotak )
  • Rm 35.00 / 2 Unit
  • Rm 20.00 /1 Unit